Groupement des Forces Armées :: The Woman of France will be CRYING!!!
Groupement des Forces Armées Index du Forum Image Image
Image Image
Image Image

Prochains matchs

Match Amicaux
../09/14 - ..h..
{ GFA } vs ...

> Inscription au match

Match TWILadder
RDV le 14 septembre
{ GFA } vs ...

Nos Matchs

Match Amicaux

29/08/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 0 / 4 (FR)

08/08/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 2 / 2 (U)

11/07/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 3 / 1 44ID

11/06/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 1 / 3 28DIF

06/06/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 3 / 1 [BDF] -LEGIOVII

> Détails de nos matchs Amicaux

Match Twiladder

03/08/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 3 / 1 (U)

01/08/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 0 / 4 PB

30/07/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 0 / 4 MEOW

29/07/2014 / CD-REALISME
{ G.F.A } 0 / 4 RAGE

28/07/2014 / TE-REALISME
{ G.F.A } 0 / 4 RAGE

> Détails de nos matchs Twiladder

The Woman of France will be CRYING!!!

Ce forum est verrouillé; vous ne pouvez pas poster, ni répondre, ni éditer les sujets.   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    Groupement des Forces Armées Index du Forum -> La Zone publique des {G.F.A} -> * Challenge us / Venez nous défier *
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
HORSE
Membre communautaire

MessagePosté le: Jeu 8 Mai - 22:53 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Oh my sweet friends of GFA!!! It has been a long time since we last spent time together in Mumble/TS or on the same field of battle.
This time away I have had much time to contemplate and learn of the French Liberal Corruption that GFA is spreading throughout the World.
I was Blinded by your polite gentlemen mannerisms. I WAS blind... BUT now I SEE!!! Phoenix's news letters he sends out throughout EU trying to de-stabalize the Righteous Governments. Gordon Freemans FAKE Support and Help with TWI all to gain inside access to bring you all the important information to GFA so it can be filtered with your propaganda before reaching the community! Laffont taking secret covert trips to Atlanta Ga spying on the cooperate offices of TWI and making plans to blow it up so you guys can destroy the free market of the RO community!!!! And Pi------roouuuuu........... you're viral videos spurting out radical new songs and dances meant to desensitze our youth will end!!!

Oh I am awake from my drunken stupor of the wine of GFA!!!

HEHEHEHEHEHEHEHE that was fun!
See you guys Sunday 3est.....
 The Stalingrad Steam Roller is coming so GET READY!!!!

The only countdown you guys are going to be doing is Counting Down the seconds to your DEATH!!!

Publicité

MessagePosté le: Jeu 8 Mai - 22:53 (2014)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Phoenix
Administrateur

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 07:01 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Oh oh oh...
The last time I read something like that, it was for a match  France USA and you didn't come the D-Day. I hope you will not runnaway this Sunday : the biggest kicking ass ever of your life Cool

Visiter le site web du posteur
Gordon Freeman
Membres honorifique

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 16:27 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Post déplacé dans la bonne section merci aux autres modo de ne pas le redéplacer en section privé, il s'agit ici de 2nd degrés Okay

Amo
Soldats

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 16:51 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Mais cet homme est fou!

JPP
Soldats

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 18:30 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Raidi je suis !

Capti0n
Administrateur

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 18:46 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Ready to kick your ass Mr. Green

JPP
Soldats

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 20:24 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Quelqun à une meilleur traduction que google ?

Laffont
Membres honorifique

MessagePosté le: Ven 9 Mai - 22:51 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Les femmes de France vont pleurer !!!!

Oh, mes petits GFA !! Cela fait longtemps que nous n'avons pas passer du temps ensemble sur Mumble/TS ou sur le même champ de bataille.
En ces temps lointains, j'ai grandement eu l'occasion de contempler et d'apprendre de la corruption des libéraux français auprès des GFA qui répandent cette idéologie à travers le monde.
J'ai été aveuglé par vos manières de gentleman. J'étais aveugle...MAIS maintenant, J'Y VOIS CLAIR !!! Dans de nouvelles lettres envoyées dans l'ensemble de l'Europe, Phoenix a essayé de déstabilisé les gouvernements justes et vertueux.
Gordon Freeman, ayant intégré l'équipe du TWI Ladder, récolte de précieuses informations pour les GFA et peut ainsi les adapté à votre propagande pour tromper la communauté ! (Je pense qu'il parle de la communauté française.)

Quant à Laffont, c'est en secret qu'il a fait le voyage jusqu'à Atlanta pour espionner les bureaux de Tripwire et mettre en place un plan pour tout faire sauter (ou tout saboter).
Vous avez donc les moyens de détruire l'économie de marché de la communauté de Red orchestra !!!!

ET Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiriiiiouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, tu es un virus vidéo (J'ai pas trouvé d'équivalent, mais y'a une idée de virus x) ) brandissant des nouvelles musiques et danses censé déstabiliser (idée de corruption je pense) votre jeunesse.

Oh, je suis réveillé de ma stupeur d'ivrogne dû au vin des GFA
HEHEHEHEHEHEHEHE, c'était cool !
A Dimanche les gars ....

Le rouleau compresseur arrive, TENEZ VOUS PRÊT !!!!

Le seul compte à rebours que vous allez connaître est celui de VOTRE MORT !!!!

Voila, j'ai essayé de prendre le plus d'équivalents, mais je pense que cette traduction peut être améliorée !

JPP
Soldats

MessagePosté le: Sam 10 Mai - 04:54 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Merci Laffont Okay

HORSE
Membre communautaire

MessagePosté le: Sam 10 Mai - 15:24 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

-Horses' Journal-
5/10/14  10:15 am

I am restless. I cannot wait to load on the transport with the fine men of the Stalingrad Bridge Club! Moral is high, ammo and supplies are stockpiled and our BAYO'S ARE NICE AND RUSTY!!! I cannot wait to take Gordon Fremans sniper rifle from his dying cold hands and bash his brains in as a final insult!!! After I shoot down Phoenix I am going to take my shoe off and hit him over the head(just like the Iraqi's did to the statue of Saddam Hussain when is came down)! It has been way to long that this beautiful world that Father God has made has been under this canopy of oppression from {GFA}. I fight so my children won't have to go to a public school and be forced to learn the history(as rich as it is) of {GFA} and their many Victories over all EU clans. Even at this moment Laffont is having breakfast with Barrack Obama and Hillary Clinton going over how to implement a 1 world Government. This is appalling!!!!!! IT CANNOT AND WILL NOT HAPPEN! Not on the watch of the Stalingrad Bridge Club!!!!! This will be a Clan War that which the likes this RO world has never seen. I have trained the boys in close quarter hand to hand combat. We will be looking the men (and Phoenix) in the eyes when we take their lives tomorrow. Lord keep me and bless me with your Grace tomorrow!!!!

JPP
Soldats

MessagePosté le: Sam 10 Mai - 16:46 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Je crois qu'il sera déçu si Gordon ne joue pas

HORSE
Membre communautaire

MessagePosté le: Mer 14 Mai - 22:24 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Uh............ the reason..................uh................ we played..........uh ...............so poorly ............uh was because......uh......uh.........IT WAS CLOUDY AND RAINING ON OUR SIDE OF THE MAP DURING THE WAR... not our fault.... We will check the weather before next WAR!

Gordon Freeman
Membres honorifique

MessagePosté le: Jeu 15 Mai - 14:24 (2014)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!! Répondre en citant

Of course !

Take your sun glasses too for the next time. If the weather is fine you could be blinded by the sun  Mr. Green

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 15:04 (2017)    Sujet du message: The Woman of France will be CRYING!!!

Ce forum est verrouillé; vous ne pouvez pas poster, ni répondre, ni éditer les sujets.   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    Groupement des Forces Armées Index du Forum -> La Zone publique des {G.F.A} -> * Challenge us / Venez nous défier * Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation